اقتصادی ترین بسته های اینترنت همراه اول

تاریخ ارسال : 1400/10/01

اینترنت سیم کارت در هر اپراتور از تعرفه ی یکسانی برخوردار میباشد که قبض تلفن شما بر اساس اون حساب شده است در مورد بسته های اینترنتی  قیه اندکی متفاوت است چراکه تعرفه فرق کرده و بسیار مناسب تر میباشد تا حدی که خود اپراتورها نیز اینترنت تعرفه آزاد را گرون میدانند 

اینترنت سیم کارت در هر اپراتور از تعرفه ی یکسانی برخوردار میباشد که قبض تلفن شما بر اساس اون حساب شده است در مورد بسته های اینترنتی  قیه اندکی متفاوت است چراکه تعرفه فرق کرده و بسیار مناسب تر میباشد تا حدی که خود اپراتورها نیز اینترنت تعرفه آزاد را گرون میدانند 

اما سوال اینجاست که آیا تمامی بسته های اینترنتی از تعرفه ی مساوی برخوردارند؟ قطعا خیر چرا که بسته های اینترنتی شبانه و یا صبحانت که ساعات خاصی را شامل میشوند بسیار اقتصادی تر بوده و در مورد بسته های ساعات معمولی نیز با توجه به حجم هر بسته  هدایایی در نظر گرفته میشود که باعث به صرفه تر شدن آن خواهد شد 

ما در این محتوا به بهترین بسته های اینترنتی همراه اول اشاره خواهیم کرد

 

 

با توجه به طیف گسترده استفاده کنندگان از فضای اینترنت، اپراتور همراه اول تلاش نموده تا با ارائه بسته های اینترنت همراه با زمان ها و حجم های متفاوت پاسخگوی همه مشترکین اعتباری و دائمی خود باشد. بسته های کوتاه مدت، ماهانه، بلند مدت، نامحدود شبانه، صبحانت، ویژه مشترکین جدید و ... نمونه هایی از پیشنهاد های هیجان انگیز همراه اول است که عملا همه کاربران را تحت پوشش قرار می دهد.

 

همه بسته های اینترنت همراه اول از قوانین و مقرراتی پیروی می کنند که بهتر است مشترکین قبل از فعال سازی بسته ها نسبت به آنها آگاهی کامل داشته باشند:

 

1.     قیمت هر یک از بسته ها بدون احتساب مالیات می باشد.

2.     هزینه خرید بسته برای مشترکین دائمی بر روی قبض خواهد آمد و برای مشترکین سیم کارت اعتباری از شارژ کسر می گردد.

3.     در زمان فعال سازی بسته مبلغ 9% مالیات ارزش افزوده از اعتبار مشترکین سیم کارت های اعتباری همراه اول کسر می گردد.

4.     ترافیک مصرفی در صفحات منتخب داخلی با 50% تخفیف برای کلیه مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری محاسبه می گردد.

 

بعد از آگاهی از قوانین و مقررات، شناخت کامل ویژگیهای هر بسته می تواند کمک فراوانی به مشترکین در انتخاب بسته ارزان تر نماید. بنابراین مشترکینی که علاوه بر مدیریت هزینه به دنبال اینترنت پرسرعت نیز می باشند، لازم است کلیه بسته های همراه اول اعم از بسته های آلفا + ، بسته های ساعات مشخص و بسته های همراهی را به درستی بشناسند.

بسته های آلفا +، بسته های ساعات مشخص و بسته های همراهی هر کدام از زیر شاخه هایی تشکیل می شوند که به شرح ذیل می باشند:

 

·        بسته های آلفا +

 

بسته های کوتاه مدت همراه اول

بسته های یک روزه و هفت روزه همراه اول در گروه بسته های کوتاه مدت قرار می گیرند و از آنجا که فاقد تمدید خودکار می باشند در صورت پایان یافتن مدت اعتبار و یا حجم بسته باید دوباره خریداری تمدید گردند. در صورت عدم تمدید مصرف اینترنت مشترک با تعرفه عادی محاسبه می گردد.

 

بسته های بلند مدت همراه اول

بسته های بلند مدت همراه اول که شامل ماهانه، دو ماهه، سه ماهه، چهار ماهه، شش ماهه و یک ساله می باشند ، به دلیل عدم قابلیت تمدید خودکار در صورت پایان یافتن حجم بسته و یا مدت زمان اعتبار به پایان می رسند.

 

بسته های ماهانه همراه اول

بسته های 30 روزه همراه اول که معمولا دارای ترافیک هدیه صبحانت ( قابل استفاده در بازه زمانی 6 صبح تا 12 ظهر ) هستند، در این گروه قرار می گیرند. این بسته ها دارای رزرو خودکار می باشند و بعد از پایان یافتن مدت اعتبار یا حجم بسته به صورت خودکار تمدید می گردند. البته اگر مشترکین تمایلی به تمدید بسته ندارند می توانند پس از پایان یافتن مدت زمان بسته ، با ارسال کد دستوری #18*100* تمدید خدوکار بسته را لغو نمایند.

ارسال کد دستوری #18*100* در زمان اتمام حجم بسته، حتی اگر حجم هدیه صبحانت باقی مانده باشد نیز تمدید خودکار بسته را لغو می کند.

 

·        بسته های ساعات مشخص

 

این بسته ها که برای مشترکین خاص همراه اول طراحی شده است، در بازه زمانی خاصی از شبانه روز قابل مصرف می باشد. بنابراین مشترکین سیم کارت دائمی همراه اول و اعتباری آن که معمولا در ساعات اولیه صبح و یا ساعات پایانی شب، مصرف اینترنت بیشتری دارند، می توانند از این بسته ها بهره مند گردند.

 بسته های نامحدود شبانه و بسته های صبحانت همراه اول در این گروه قرار می گیرند.

 

بسته های نامحدود شبانه

به منظور افزایش رضایت مشترکین ، همراه اول بسته نامحدود شبانه قابل استفاده در بازه زمانی 1 بامداد تا 11 صبح را برای تمامی مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری خود طراحی و معرفی نموده است که مشترک می تواند در یک زمان فقط یک بسته نامحدود شبانه را فعال نماید. در صورتی که مشترک هر یک از بسته های آلفا+ را با این بسته فعال نماید، در ساعات تعیین شده ( 1 بامداد تا 11 صبح) اولویت مصرف با بسته نامحدود شبانه می باشد.

این بسته فاقد تمدید خودکار حجمی یا زمانی بوده و در صورت پایان یافتن حجم یا مدت زمان اعتبار در صورت تمایل باید دوباره تمدید گردد.

 

بسته های صبحانت

این بسته ها با بازه زمانی 6 صبح تا 12 ظهر از آن نوع بسته های هیجان انگیزی است که قابلیت فعال سازی با سایر بسته های اینترنت همراه اول را داشته و مشترکین سیم کارت های اعتباری و دائمی همراه اول می توانند در یک زمان فقط یک بسته صبحانت را به همراه هر بسته دیگری که تمایل دارند فعال سازند. در صورت فعال سازی همزمان، اولویت مصرف در بازه زمانی 6 صبح تا 12 ظهر با بسته صبحانت خواهد بود.

بسته های صبحانت نیز فاقد تمدید خودکار حجمی یا زمانی می باشند.

 

·        بسته های همراهی

 

در این طرح که همه مشترکین سیم کارت اعتباری همراه اول و دائمی آن می توانند از آن بهره مند گردند، طرحی متناسب با نیاز مشترک و کاملا مختص به او پیشنهاد می شود که متناسب با الگوی مصرف کاربر می باشد.

 بسته های اینترنت همراهی، بسته های مکالمه و بسته های پیامک همراهی در این گروه قرار می گیرند.

 

بسته اینترنت همراهی

در این طرح مشترکین سیم کارت های اعتباری و دائمی همراه اول می توانند بسته اینترنت مختص به خود را داشته باشند. این بسته که  متناسب با الگوی مصرف و قیمتی مقرون به صرفه به مشترک پیشنهاد می گردد از نوع آلفا + و با سرعت بدون مرز می باشد.

امکان رزرو بسته های اینترنت همراهی با روش پرداخت نقدی برای کلیه مشترکین وجود داشته که غیر قابل تغییر می باشد. این بسته ها که قابلیت رزرو خودکار را ندارند ، در درگاه #100* در منوی بسته های یک ماهه، بسته اینترنت قابل مشاهده می باشند.

 

بسته مکالمه همراهی

در این طرح همراه اول به هر یک از مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری خود یک بسته مکالمه یک ماهه متناسب با الگوی مصرف کاربر مشتمل بر دقایق مشخصی از مکالمه درون شبکه ( همراه اول و تلفن ثابت ) پیشنهاد می گردد که قیمتی ویژه و مقرون به صرفه دارد.

 

بسته پیامک همراهی

بسته پیامکی همراه اول که در این طرح به مشترکین سیم کارت های اعتباری و دائمی پیشنهاد می گردد، مختص به آنها و کاملا اقتصادی می باشد و از قوانین خاصی پیروی می کند.

·        مشترکینی می توانند این بسته را فعال کنند که حداقل 12 ماه از تاریخ فعال سازی سیم کارت آنها گذشته باشد.

·        مشترکین می توانند در ماه حداکثر سه بسته پیامک همراهی را فعال کند.

·      بسته پیامک همراهی رزرو خودکار ندارد ولی امکان رزرو بسته توسط مشترک وجود خواهد داشت.

 

در صورتی که مشترکین سیم کارت های اعتباری و دائمی همراه اول تمایلی به خرید بسته نداشته باشند، همراه اول طرح مدیریت مصرف اینترنت تعرفه آزاد را پیشنهاد می دهد که امکان فعال یا غیر فعال سازی سرویس اینترنت تعرفه آزاد را برای کلیه مشترکین فراهم  می کند. بنابراین در صورتی که مشترک بسته اینترنت و یا ترکیبی نداشته باشد با شماره گیری کد دستوری #114*100* مصرف اینترنت با تعرفه آزاد محاسبه خواهد شد.

البته مشترکین می توانند با شماره گیری کد دستوری #113*100* مصرف اینترنت با تعرفه آزاد را غیر فعال می سازد و در صورت نداشتن بسته اینترنت و ترکیبی عملا کاربر اینترنت نخواهد داشت.

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز

 

ساخت بسته ترکیبی دلخواه با طرح بسته بساز همراه اول

تاریخ ارسال : 1400/09/30

احتمالا تا به حال تجربه ی مصرف اینترنت با تعرفه ی آزاد را داشته اید و شاهد هزینه ی هنگفت آن شده اید هزینه ای که باعث میشود ما حتی بسته ی اینترنتی رزرو داشته باشیم تا به محض اتمام بسته، بسته ی اینترنتی رزرو برایمان فعال گردد در مورد تعرفه ی مکالمه نیز این داستان برقرار است اما خوشبختانه تعرفه ی مکالمه به صورت آزاد آنقدر زیاد نیست که افراد از آن دوری کنند و اگر بسته ی مکالمه ای را به هر دلیلی فراموش کنند دچار خسارت زیاد شوند

احتمالا تا به حال تجربه ی مصرف اینترنت با تعرفه ی آزاد را داشته اید و شاهد هزینه ی هنگفت آن شده اید هزینه ای که باعث میشود ما حتی بسته ی اینترنتی رزرو داشته باشیم تا به محض اتمام بسته، بسته ی اینترنتی رزرو برایمان فعال گردد در مورد تعرفه ی مکالمه نیز این داستان برقرار است اما خوشبختانه تعرفه ی مکالمه به صورت آزاد آنقدر زیاد نیست که افراد از آن دوری کنند و اگر بسته ی مکالمه ای را به هر دلیلی فراموش کنند دچار خسارت زیاد شوند

در این میان بسته هایی وجود دارند که ما آنها را به نام بسته های ترکیبی میشناسیم که شامل بسته ی مکالمه + بسته ی اینترنتی هستند که چون این بسته ها محدودند نمیتوانند تمامی سلیقه ها را ارضا کنند به این دلیل همراه اول از طرحی به نام طرح بسته بساز رو نمایی کرده که در ادامه به معرفی آن می پردازیم 

پیشنهاد طرح ها و سرویس های اقتصادی و متنوعی که کاملا بر اساس الگوی مصرف مشترکین سیم کارت اعتباری همراه اول و دائمی آن می باشد، از جمله کارهایی است که اپراتور همراه اول با هدف جلب رضایت بیشتر مشترکین انجام داده است.

 

طرح بسته بساز همراه اول

 

علاوه بر ایجاد تنوع در معرفی طرح و بسته ها متناسب با نیاز مشترکین ، اپراتور همراه اول فرصتی جدید و طلایی برای هر کدام از مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری خود ایجاد کرده که در صورت تمایل می توانند بسته ترکیبی دلخواه خود را بسازند. این طرح که با نام " طرح بسته بساز همراه اول " شناخته می شود، قابلیت تطابق با نیاز و مصرف هر کاربر را به طور جداگانه داشته و هر کاربر می تواند یک بسته کاملا منحصر بفرد و مخصوص داشته باشد.

با استفاده از این طرح همه مشترکین سیم کارت همراه اول (سیم کارت اعتباری و سیم کارت دائمی همراه اول) می توانند با توجه به نیاز و سلیقه خود بسته های ترکیبی که حاوی حجم دلخواهی از اینترنت ، مکالمه و پیامک باشند را ساخته و از آن استفاده نمایند. بنابراین مشترکین باید برای مدیریت بهتر هزینه های ارتباطی خود، بسته مورد نظر را کاملا متناسب با مصرف و نیاز خود طراحی کرده و در انتخاب هر بخش نهایت دقت و توجه را داشته باشند.

 

در طراحی بسته های ترکیبی دلخواه، لازم است مشترکین سیم کارت های اعتباری و دائمی همراه اول موارد زیر را مد نظر قرار دهند:

 

·        بسته های دلخواه به صورت 30 روزه شامل سه بخش مکالمه، پیامک و اینترنت می باشند که حجم هر بخش مطابق با سلیقه و نیاز مشترک انتخاب می گردد.

·        بخش مکالمه و پیامک این بسته های ترکیبی برای ارتباطات درون شبکه می باشد و مکالمه و ارتباطات خارج از شبکه با تعرفه عادی محاسبه می گردد.

·        امکان فعال سازی همزمان بسته های دلخواه با سایر بسته های ترکیبی ( بسته های گلخانه، بسته های قیمتی و یک بسته دلخواه دیگر ) وجود ندارد.

·        فعال سازی همزمان بسته های دلخواه با بسته های فقط اینترنت، فقط مکالمه و فقط پیامک وجود داشته و در صورت فعال سازی اولویت با بسته ای خواهد بود که زودتر به اتمام می رسد.

·        بسته های دلخواه، بسته رزرو پیش فرض ندارند.

·        هیچ یک از اجزای بسته دلخواه دارای تمدید خودکار نیستند.

·        در صورتی که حجم یکی از بخش های ترکیبی (مکالمه، پیامک یا اینترنت) زودتر از حجم سایر بخش های بسته دلخواه و همچنین زودتر از زمان اتمام بسته به پایان برسد و مشترک بسته دیگری از این نوع نداشته باشد، مصرف او در این بخش تا زمان اتمام بسته دلخواه با تعرفه آزاد محاسبه می گردد.

·        پیامک های مربوط به اتمام زمانی (24 ساعت و یا 1 ساعت قبل از اتمام باندل)، اتمام حجمی هر کدام از بخش ها ( مکالمه، پیامک و اینترنت) و اتمام 85% حجم بسته اینترنت همانند سایر بسته های ترکیبی برای مشترک ارسال می گردد.

 

"طرح بسته بساز همراه اول "به دلیل قابلیت طراحی بسته های جداگانه و متنوع، به خوبی نشان می دهد که این اپراتور همیشه به نیازهای کلیه مشترکین سیم کارتهای اعتباری و دائمی خود توجه دارد . قطعا انتخاب بسته ترکیبی دلخواه؛ برای مشترکینی که فکر می کنند خودشان بهتر از هرکس دیگری توانایی مدیریت هزینه های مربوط به ارتباطات را دارند، بهترین گزینه خواهد بود. زیرا با شناخت درست و آگاهانه از میزان مصرف، هر مشترک می تواند به راحتی اقتصادی ترین طرح مخصوص به خود را ساخته و از سرویس های بی نظیر همراه اول لذت ببرد

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز

 

خدمات ایرانسل در دوره ی کرونا

تاریخ ارسال : 1400/09/29

با ورود ویروس کرونا کسب و کارها به دو دسته تقسیم شدند و دو واکنش متفاوت را همراه خود داشتند دسته ی اول کمپانی های کوچک و تازه تاسیس و حتی کمپنی های متوسط که با خطر از بین رفتن کسب و کار خود مواجه شدند و حتی خیلی از این کمپانی ها از بین رفتند! و دسته ی دوم کمپانی های بزرگی مانند کارخانه های تولید مواد غذایی و اپراتور های تلفن همراه اعم از همراه اول ایرانسل و رایتل بودند که با اینکه این ویرووس سود این شرکت ها را پایین آورد اما نتوانست باعث خسران شدید شود و از طرفی دیگر این کمپانی ها به کمک مردم آمدند و با ارائه ی تخفیفات و حتی کمک های مستقیم به یاری مردم شتافتند.

با ورود ویروس کرونا کسب و کارها به دو دسته تقسیم شدند و دو واکنش متفاوت را همراه خود داشتند دسته ی اول کمپانی های کوچک و تازه تاسیس و حتی کمپنی های متوسط که با خطر از بین رفتن کسب و کار خود مواجه شدند و حتی خیلی از این کمپانی ها از بین رفتند! و دسته ی دوم کمپانی های بزرگی مانند کارخانه های تولید مواد غذایی و اپراتور های تلفن همراه اعم از همراه اول ایرانسل و رایتل بودند که با اینکه این ویرووس سود این شرکت ها را پایین آورد اما نتوانست باعث خسران شدید شود و از طرفی دیگر این کمپانی ها به کمک مردم آمدند و با ارائه ی تخفیفات و حتی کمک های مستقیم به یاری مردم شتافتند.

براساس آخرین گزارش سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور، همراه اول پیشتاز و پیشران ارائه فناوری نسل 4 در سه ماهه دوم سال 1400 بوده است. این گزارش که بر اساس وضعیت توسعه ارتباطات پهن باند ثابت و سیار و تفکیک فناوری های ارائه شده توسط اپراتورها، صورت پذیرفته است؛ نشان می دهد که اپراتور همراه اول بیش از 38 میلیون مشترک سیم کارت دائمی و اعتباری تحت پوشش شبکه 4G دارد. این مقایسه تعداد مشترکین زمانی جالب توجه خواهد شد که در این گزارش مجموع مشترکین نسل 4 ایرانسل و رایتل رقمی کمتر از 38 میلیون مشترک همراه اول است.

آمار تفکیکی نشان می دهد که اپراتور ایرانسل بیش از 32 میلیون نفر و اپراتور رایتل بیش از 3 میلیون مشترک نسل 4 را در بازه سه ماهه دوم سال 1400 جذب نموده اند که به این ترتیب همراه اول با سهم 52.5 درصدی پیشتاز این رقابت بوده است.

 

وضعیت توسعه ارتباطات پهن باند و سیار تا پایان سه ماهه دوم سال 1400

 

به نظر می رسد همراه اول به دلیل در اختیار داشتن بزرگترین پوشش شبکه توانسته بیشترین میزان جذب مشترک را در بین اپراتورها داشته باشد. هرچند که پوشش گسترده مخابراتی همراه اول در این درخشش نقش بسیار پررنگی داشته است ولی قطعا این اپراتور با ارائه طرح و سرویس های خاص و متنوع و تکیه بر شعار مشتری مداری توانسته پیروز این رقابت باشد.

البته پیشتازی همراه اول فقط به ارائه خدمات نسل چهارم ختم نمی شود و این اپراتور بالغ بر 10 میلیون مشترک نسل 3 را نیز در سه ماهه دوم سال 1400 تحت پوشش قرار داده است که در مقایسه با آمار بیش از 6 میلیونی ایرانسل و رایتل رقم قابل توجهی می باشد.

علاوه بر آنچه که بیان شد آخرین آمار رگولاتوری که مربوط به بازه زمانی سه ماهه چهارم سال 98 تا سه ماهه دوم سال 1400 ( مقارن با ایام کرونا ) می باشد، نشان می دهد که اپراتور همراه اول بیشترین و اپراتور ایرانسل کمترین میزان درصد جذب مشترک را داشته اند. درخشش همراه اول در دوران کرونایی در جذب مشترک و توسعه زیر ساخت برای کشور نیز بسیار کارساز و راهگشا بوده است و عرصه های مختلف آموزشی، بانکداری، اطلاعاتی و ... از آن بهره مند شده اند.

 درست است که در ایام کرونا کشور با بی سابقه ترین حجم تقاضای مشترک و اینترنت مواجه بوده است ولی رکود و مشکلات ایجاد شده در بازارهای جهانی، توسعه زیر ساخت ها و ظرفیت ها را با مشکلات عدیده ای همراه ساخت که قطعا از معضلات اساسی پیش روی اپراتورها بود. ولی همراه اول توانست با فائق آمدن بر این مسائل، در همین دوران کرونایی مشترکین سیم کارت اعتباری و دائمی خود را از 34 میلیون به بیش از 48 میلیون افزایش دهد و میلیون ها نفر را از خدمات دولت الکترونیکی، تجارت الکترونیکی، بانکداری و آموزش الکترونیکی بهره مند سازد.

در این رده بندی پس از همراه اول، اپراتور رایتل به نسبت تعداد مشترکین خود با رشد 29.30 درصدی در جایگاه دوم قرار دارد و در جایگاه سوم این رده بندی اپراتور ایرانسل با 19.5 درصد رشد، توانسته مشترکین خود را از 32 میلیون مشترک به 38 میلیون مشترک برساند.

به طور خلاصه می توان گفت همراه اول در برهه مواجه با معضل کرونا به خوبی توانسته با ارائه طرح ها ی متنوع به همراه تعرفه های اقتصادی و ارزان، بهترین خدمات را به مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری خود ارائه داده و با جلب رضایت آنها پیروز بلامنازع دنیای رقابت اپراتورها باشد.

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز

 

 

کدهای دستوری کاربردی همراه اول

تاریخ ارسال : 1400/09/28

از آنجایی که بازار رقابت به اپراتورها نیز نفوذ کرده است تمامی اپراتورهای کشور یعنی ایرانسل همراه اول و رایتل سعی بر این دارند که با ارائه ی خدمات متنوع و گوناگون مخاطبین بیشتری را جذب کنند و سود سالانه ی خود را افزایش دهند و از طرفی دیگر چون روز به روز به خدمات اضافه می شود کدهای دستوری افزایش کرده و اندکی باعث سردرگمی مخاطبان خواهد شد به همین دیلی در این مقاله ما کد های دستوری اپراتور همراه اول را به تفکیک مشخص نموده ایم تا به دسته بندی ارائه شده بهتری بتونید به خاطر بسپارید شان

از آنجایی که بازار رقابت به اپراتورها نیز نفوذ کرده است تمامی اپراتورهای کشور یعنی ایرانسل همراه اول و رایتل سعی بر این دارند که با ارائه ی خدمات متنوع و گوناگون مخاطبین بیشتری را جذب کنند و سود سالانه ی خود را افزایش دهند و از طرفی دیگر چون روز به روز به خدمات اضافه می شود کدهای دستوری افزایش کرده و اندکی باعث سردرگمی مخاطبان خواهد شد به همین دیلی در این مقاله ما کد های دستوری اپراتور همراه اول را به تفکیک مشخص نموده ایم تا به دسته بندی ارائه شده بهتری بتونید به خاطر بسپارید شان

 

متداول شدن استفاده از کدهای دستوری همراه اول مانند میانبری است که این امکان را برای مشترکین سیم کارت دائمی همراه اول و اعتباری آن فراهم می کند که به آسانی و خیلی سریع به خدمات و سرویس های این اپراتور دسترسی پیدا کنند. از مزایای دیگر استفاده از کدهای دستوری برای مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری همراه اول رایگان بودن و عدم نیاز به نصب نرم افزار و یا ایجاد تغییرات در تنظیمات تلفن همراه می باشد.

شاید با توجه به این که برای حجم زیادی از خدمات و سرویس های همراه اول کد دستوری تعریف شده است، به خاطر سپردن آنها از نظر بعضی از مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری همراه اول کاری سخت و محال باشد. ولی کافیست بدانید که طرح ها و سرویس های همراه اول به طور کلی از طریق 4 درگاه اصلی عرضه می شود که هرکدام از آنها دارای زیر گروه های وابسته و مرتبط به خود می باشند.

 

1.     درگاه #1*

2.     درگاه #10*

3.     درگاه #100*

4.     درگاه #1000*

 

در این درگاه ها، در سطوح جلوتر کدهای دستوری وجود دارد که خدمات و سرویس های متنوع همراه اول را بسیار سریع و آسان در اختیار مشترکین سیم کارت های اعتباری و دائمی همراه اول قرار می دهد.

 

·        درگاه #1000*

 

طرح های ویژه همراه اول از آن دسته خدماتی هستند که تقریبا همه مشترکین سیم کارت های اعتباری و دائمی همراه اول به دنبال آن هستند. این طرح ها که مربوط به طرح محدوده هزار می باشند با شماره گیری کدهای دستوری درگاه #1000* در دسترس مشترکین قرار می گیرد. طرح های اقتصادی و مقرون به صرفه همراه اول و خدمات خاص این اپراتور مانند اینترنت ویژه، خدمات مکالمه همراهی، خوشامد و پیامک همراهی با وارد کردن این کد به راحتی در دسترس مشترکین سیم کارت های اعتباری و دائمی همراه اول قرار خواهد گرفت.

 

عنوان

کد دستوری

نوع مشترک

مکالمه همراهی

1#*1000*

سیم کارت دائمی/ اعتباری

اینترنت ویژه

2#*1000*

سیم کارت دائمی/ اعتباری

خوشامد

3#*1000*

سیم کارت دائمی/ اعتباری

پیامک همراهی

4#*1000*

سیم کارت دائمی/ اعتباری

راهنما

9#*1000*

سیم کارت دائمی/ اعتباری

 

قطعا همه مشترکین سیم کارت های اعتباری و دائمی همراه اول برای انجام عملیات های مختلف به کدهای دستوری نیاز خواهند داشت و دانستن آنها برای بهره مندی بهتر و سریعتر از خدمات ضروری و لازم می باشد.  

·        درگاه #1*

 

کد های دستوری این درگاه از متداول ترین و قدیمی ترین کدهای دستوری همراه اول می باشد که در زمان خرید شارژ همراه اول به کمک مشترکین سیم کارت های اعتباری این اپراتور می آمد ولی در حال حاضر همه مشترکین  دائمی و اعتباری همراه اول برای بهره مندی از خدماتی مانند پرداخت قبوض، دریافت جوایز، استفاده از روبیکا ، انارستان و ... می توانند این کد را شماره گیری نمایند.

 

عنوان

کد دستوری

نوع مشترک

​سرویس مکالمه همراه

0#*1*

سیم کارت دائمی/ اعتباری

کد خرید شارژ همراه اول

1#*1*

سیم کارت دائمی/ اعتباری

شارژ مستقیم

11#*1*

سیم کارت دائمی/ اعتباری

مدیریت قبض

2#*1*

سیم کارت دائمی/ اعتباری

جایزه

3#*1*

سیم کارت دائمی/ اعتباری

اپلیکیشن

4#*1*

سیم کارت دائمی/ اعتباری

اینترنت

5#*1*

سیم کارت دائمی/ اعتباری

انارستان

6#*1*

سیم کارت دائمی/ اعتباری

نیکوکاری

7#*1*

سیم کارت دائمی/ اعتباری

روبیکا

9#*1*

سیم کارت دائمی/ اعتباری

 

 

 

·        درگاه #10*

 

کدهای دستوری درگاه #10* امکان مدیریت خدمات پرداختی را برای مشترکین سیم کارت اعتباری همراه اول و دائمی آن فراهم کرده و انها می توانند خدماتی مانند بررسی قبوض میان دوره و پایان دوره، مدیریت اعتبار، دریافت جوایز سیم کارت های دائمی و .... را از طریق شماره گیری این کد دریافت کنند.

درگاه #10* که مربوط به سامانه جامع همراه اول می باشد؛ دسترسی به خدمات اصلی این اپراتور مانند طرح های تشویقی، طرح های مناسبتی و درخواست یوسیم را نیز برای مشترکین سیم کارت همراه اول فراهم می کند.

 

عنوان

کد دستوری

نوع مشترک

خدمات پرداخت

1#*10*

سیم کارت دائمی/ اعتباری

خدمات اصلی

2#*10*

سیم کارت دائمی/ اعتباری

طرح های تشویقی

3#*10*

سیم کارت دائمی/ اعتباری

طرح های مناسبتی

4#*10*

سیم کارت دائمی/ اعتباری

درخواست یوسیم

6#*10*

سیم کارت دائمی/ اعتباری

 

·        کد دستوری #100*

 

اطلاع از وضعیت اینترنت برای مشترکین سیم کارت های اعتباری و دائمی همراه اول از طریق شماره گیری کدهای دستوری این درگاه فراهم می شود. دسترسی به تمامی سرویس ها و بسته های اینترنت همراه اول در این درگاه موجود می باشد و مشترکین می توانند خدماتی مانند مشاهده حساب، بسته های اینترنت کوتاه مدت، بلند مدت و ویژه را خیلی سریع دریافت ویا تمدید نمایند.

 

عنوان

کد دستوری

نوع مشترک

حساب

1#*100

سیم کارت دائمی/ اعتباری

یکماهه

2#*100

سیم کارت دائمی/ اعتباری

کوتاه مدت

3#*100

سیم کارت دائمی/ اعتباری

بلند مدت

4#*100

سیم کارت دائمی/ اعتباری

ویژه

6#*100

سیم کارت دائمی/ اعتباری

 

 

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز

 

میانبر #100* همراه اول

تاریخ ارسال : 1400/09/27

از آنجایی که اینترنت سیم کارت قوی ترین اینترنت موجود در سطح کشور میباشد و از طرفی دیگر بیشتر ارتباطات از طریق اینترنت صورت میگیرد و اراد دیگر با سیم کارت ها به دلیل فضای مجازی سروکار دارند بدیهی است که نیاز به پشتیبانی قوی از جانب اپراتور داشته و از طرفی دیگر نیاز دارند که بتوانند به راحتی بسته ی اینترنتی دلخواه خود را فعال کنند اپراتور همراه اول که بیشترین مخاطبین را در کشور دارد این امکان را فراهم کرده تا شما با یک کد دستوری ساده بسته ی مورد نظر خود را خریداری کنید

از آنجایی که اینترنت سیم کارت قوی ترین اینترنت موجود در سطح کشور میباشد و از طرفی دیگر بیشتر ارتباطات از طریق اینترنت صورت میگیرد و اراد دیگر با سیم کارت ها به دلیل فضای مجازی سروکار دارند بدیهی است که نیاز به پشتیبانی قوی از جانب اپراتور داشته و از طرفی دیگر نیاز دارند که بتوانند به راحتی بسته ی اینترنتی دلخواه خود را فعال کنند اپراتور همراه اول که بیشترین مخاطبین را در کشور دارد این امکان را فراهم کرده تا شما با یک کد دستوری ساده بسته ی مورد نظر خود را خریداری کنید

همراه اول به عنوان یک اپراتور پیشتاز تلاش نموده است تا برای سهولت و رفاه حال کاربران از کد های دستوری یا همان USSD برای انجام عملیات های مختلفی مانند خرید بسته های اینترنتی، انتقال شارژ، افزایش اعتبار سیم کارت، شارژ همراه اول و ... استفاده کند. بنابراین مشترکین سیم کارت اعتباری همراه اول دائمی آن می توانند در هر ساعت از شبانه روز به صورت کاملا رایگان از این خدمات بهره مند گردند. کار با این کدهای دستوری بسیار آسان است و مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری همراه اول می توانند به آسانی و بدون دسترسی به اینترنت از این خدمات بهره ببرند.

 

با توجه به این که کدهای دستوری از امنیت بسیار بالایی برخوردار بوده و مانند میانبری سبب سهولت و سرعت بیشتر انجام امور میگردند، فقط کافیست مشترکین سیم کارت دائمی همراه اول و اعتباری آن کد های اصلی سامانه خدمات را به خاطر بسپارند. یکی از پرکاربردترین کدهای دستوری همراه اول که دسترسی کاربران سیم کارت های دائمی و اعتباری همراه اول به اینترنت را بسیار آسان می کند کد دستوری #100* می باشد.

 

درخت 100 یا همان درگاه خدمات جامع اینترنت همراه اول امکان دسترسی به تمامی سرویس ها و بسته های اینترنت همراه اول را برای کاربران سیم کارت های دائمی و اعتباری همراه اول فراهم کرده است . به همین خاطر مشترکین سیم کارت های اعتباری و دائمی همراه اول می توانند بدون دغدغه و تنها با شماره گیری کد دستوری #100* نسبت به استعلام وضعیت اینترنت، خرید بسته، حجم اینترنت سیم کارت و... اقدام نمایند.

 

 

 

در ادامه کدهای دستوری مربوط به این درگاه که قطعا مورد نیاز کلیه مشترکین سیم کارت های اعتباری و دائمی می باشد را خواهید دید:

 

عنوان

کد دستوری

راهنما

19#*100*

تنظیمات

12#*100*

حساب

1#*100*

استعلام اینترنت

10#*100*

فعال سازی

1#1*100*

لغو تمدید

18#*100*

کوتاه مدت

3#*100*

یک روزه

31#*100*

هفت روزه

32#*100*

ساعات مشخص

33#*100*

سی روزه

2#*100*

بلند مدت

4#*100*

دو ماهه

41#*100*

سه ماهه

42#*100*

چهار ماهه

43#*100*

شش ماهه

44#*100*

یک ساله

45#*100*

ویژه

6#*100*

ویژه مشترکین جدید

61#*100*

همراهی

62#*100*

دوشنبه سوری

64#*100*

کد هدیه

65#*100*

فعال سازی

651#*100*

راهنما

652#*100*

انارستان

66#*100*

 

 

 

 

البته مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری همراه اول می توانند با مراجعه به سایت همراه اول و یا نصب اپلیکیشن همراه من نیز از کلیه خدمات همراه اول مطلع و بهره مند گردند.

 

 

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز

 


صفحه 5 از 48